2020. július 16., csütörtök

A száraz hét megszegve

 20200716 csütörtök

8-kor kezdődik a nap. Új nap, új reggeli. A tejeskávé előtt egy lágytojás a pirítóson.

A tegnap esti túlzott unikum fogyasztás miatt egy száraz hetet rendeltem el. Ezt még nem tudom, hogy pontosan hogyan fogom tudni abszolválni, mert holnap délután indulunk le Révfülöpre a kétnapos "Korzikai vitorlások_2000" bulira. Majd visszafogom magam.

Délelőtt ág darabolás és egy palánta áttelepítése a konyhakertbe.

Kora délután elsétáltam a "Kukacos"-ba és rendeltem egy csülkös babgulyást. Finom, de egy kicsit elsózott volt, ezért a száraz hetet rögtön azzal kezdtem, hogy megszegtem és ittam utána egy pohár sört.

Elvitelre kértem még egy sült hekket hasábburgonyával.

Naplemente után került sor a félórás locsolásra.

Vacsorára megettem a sült hekk és a krumpli felét.

Itthon fegyelmezetten néztem az unikumos üveget, de nem engedtem a csábításnak és egy limonádét kevertem magamnak helyette. Vacsorára megmelegítettem a hekk és a sült krumpli felét, de inni már csak egy citromos limonádét engedtem meg magamnak.

Már a lefekvés előtt beüzemeltem a szúnyogcsapdát. Nagyon kíváncsi vagyok. hogy el tudja -e csalogatni a szúnyogokat, hogy azok ne engem találjanak meg.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése