2020. július 26., vasárnap

rosszkedv

 20200726 vasárnap

Már 8 óra előtt felébredtem. Lemegyek megnézni, hogy van az új palántasor a ház fala mellett. Ha már amúgy is itt vagyok, akkor az egyik nagy pohárból kiültetem a tartalmát és a helyébe egy kispohárból kerül bele az éppen kibújt mag.

Reggelire sült sonka, kenyéren, hozzá paradicsom, újhagyma és utána tejeskávé.

Nagyon sok "TV Series" videót töltöttem le.

Kimentem a kertbe egy nagyon kicsit dolgozni. Volt abban egy újabb ültető luk kiásása a fal mellett, fa feldarabolás (már a második sor is kezd emelkedni) és a lehullott szilva összeszedése. Forrón süt a nap. Árnyékban is 28 fok van.

Egyedül a munka az ami meg tudja akadályozni, hogy Áron miatt teljesen eluralkodjon rajtam a rossz kedvem. Bár most éppen írt, hogy kedden le tudna jönni egy pár napra és ez feldobott.

Este 7-kor a nagy locsolás.

Vacsora előtt egy unikum. Megsütöttem néhány csík sonkát, hozzá újhagyma és utána egy pohár sör.

































.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése