2020. július 21., kedd

Palacsinta

20200721 kedd


Már 6-kor felébredtem. Legszívesebben már most kimennék fát darabolni, csak ilyen korán még nem illik a láncfűrész zajával megzavarni a szomszédok nyugalmát, ezért inkább a reggelivel kezdem a napot.

Délelőtt elfoglaltam magam az Interneten található feladatokkal.

Később találtam egy földbe telepítésre érdemes édes paradicsom palántát.

Ebédre megsütöttem egy pár fehér kolbászt.

Délután lementettem néhány BBC angol nyelvű videót és áttanulmányoztam a Safis kínálta startup befektetési lehetőségeit.

Vacsorára hideg tál (vajas sonkás kenyér, csípős paprika, sör.)

Folytattam az Obama videók letöltését. 

Már későre járt. de nem jött álom a szememre. Gondoltam rásegítek. Lementem és sütöttem vagy 6-8 palacsintát. Megtöltöttem baracklekvárral és a felét meg is ettem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése