2020. július 28., kedd

zsalugáter javítás

 20200728 kedd

Alszom, míg felkel majd a nap.

Ahogyan azt az időkép jósolta, kissé lehűlt az idő, de nem probléma, így is van mit tennem.

Szerény reggeli után egy palánta ültetvénnyel több kerül az új sorba. Amikor már úgy érzem, hogy nem zavarom a szomszédokat a zajjal sor kerül a láncfűrésszel egy kis fa darabolásra.

Dél fele átjött Feri Nádja kutyával, visszahozott egy Mi Micsoda könyvet, ami még korábban a Zitánál maradt.

Ferit megkértem, hogy igazítson a teraszajtó zsalugáterén, mert nem csukódik. A javítás Ferinek sem volt egyszerű, mert az alsó küszöbléc deformálódva felpúposodott.

Közben Nádja fel-alá járkált a házban. Néha odajött hozzám egy simire. Úgy látszik, hogy szeret itt lenni nálunk. Mindenhol keres, kutat Manna után, mert még érzi a maradvány illatát.

Végül Ferinek sikerült annyit javítania a zsalugáteren, hogy most már prímán csukódik.

Délután Áron  írt, hogy ma már mégsem jön le, mert a barátaival programja van, majd talán holnap délelőtt. Így azután egyedül mentem a Kukacosba, ami mostantól az elegáns "Dabi Étterem" nevet kapta. Rendeltem egy ponty halászlét, de sarka kenyér, amit szerettem volna hozzá, megint nem volt. Utána egy korsó sör és hazaballagtam.

Már kezdett sötétedni, amikor sor került a locsolásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése