2020. július 11., szombat

Norcikám megjött

20200711 szombat

3/4 7-kor ébredtem. Még ez is normálisabb, mint kora hajnalban. Norciék megjöttek, de csak annyit tudok, hogy Leó már Áronnal bumlizik és remélem, hogy Norci lányom sincs kényszer-karanténban. Eddig még nem sikerült beszélnem vele.

Reggelire a sütemény tejeskávéval. Ma még ki szeretném használni a jó időt, mert holnapra hirtelen 10 fokot csökken a napi maximum.

Úgy döntöttem, hogy ma vagy holnap hazamegyek, kicsit rendbe kell tennem a családom.

Ma végre sikerült beszélnem Norcikámmal. Nekik sem egyszerű az életük és sok minden függ az Operatív törzs ma várható döntésétől.

Délben megfőztem egy zacskó mélyhűtött sztrapacskát és rá sütöttem apró szalonnadarabokat, de sem állagában, sem  ízében meg se közelítette azt amit Tibcsi készített és sztrapacskának nevezett.

Este hatig szundiztam egy sort, azután kimentem a kertbe locsolni. Az idő lehült. Amíg huzigáltam hátra a levágott barackfa ágakat, szinte fáztam. Sokat feldaraboltam belőle, de legyen rend a kertben.

Vacsorára fokhagyma krémleves készült pirítós kockákkal. Nem kell mindig hús, még csirke és hal se. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése