2020. július 6., hétfő

A cseresznye tönkrement

 20200706 hétfő


Teljesen normális időben 1/2 8-kor ébredtem. Az egy más kérdés, hogy mire lementem reggelizni,  már 3/4 9 lett. Kis sült kolbász, ketchup, thai homokos uborka, tejeskávé.

Nagy nehezen sikerült rendeznem a havi Telenor számlámat.

Egész nap 30 fok fölötti meleg és napsütés várható és majd csak éjszaka jön zápor, zivatar.

Most délelőtt kimegyek egy kicsit (konyha)kertészkedni). 

Délután 3-kor még erősen süt a nap. Úgy döntök, hogy Duna. Nagyon finom fél órát úsztam.

Bejövet megmostam a Klári által nekünk leszedett cseresznyét, ami a közel 30-40 kilós le nem szedett termésből ha fél kiló volt és az ép részekből becseresznyéztem.

Este hatkor elvégeztem a menetrendszerű fél órás locsolást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése