2020. július 20., hétfő

Újra Dömsödön

 20200720 hétfő


Szép napsütéses reggel 9-kor arra ébredtem, hogy Tibcsi hívott telefonon, mert aggódott, hogy három hete nem látja a blogbejegyzéseimet.


Nem volt kedvem Áronnal konfliktusba keveredni, hogy miért éjjel jár haza. Hamar összepakoltam a dolgaimat és elindultam Dömsödre.

 

8E busz, M4 metro, a Bikás park-nál a CBA-ban vettem, tejet, felvágottat, sört, a kolbászosnál pedig zöldborsó főzeléket sült tarjával elvitelre és sült kolbászt kenyérrel, pedigreggelire  ott fogyasztásra.


1-es villamossal a Népligeti Volánbusz végállomásig. Vettem egy 0-ás jegyet és 15:35-kor már  Dömsödön voltam.


Négykor került sor az ebédre. Zöldborsó főzelék rántott csirkemell pogácsákkal.


Hétkor 1/2 órás locsolás. A konyhakert locsolásának pont olyan a koreográfiája, mint egy chat-nek, az ember már másnap várja a növény reagálását, válaszát.


21:30-kor pótvacsora következett (sült kolbász, csípős mustár, császárzsömle, sör).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése