2020. július 31., péntek

A szomszéd visz a piacra

 20200801 szombat

A reggel hét órai ébredés után megpróbáltam online átutalni az SCA-nak az augusztusi €urót, de a BudapestBank egy mező kitöltési hibájára hivatkozva a megbízást nem fogadta be.  8 óra után hívtam a bankot, de az ügyintéző hölgy közölte, hogy devizás kollégája .csak hétfőn lesz.

Már éppen terveztem, hogy indulok a piacra, amikor a szembe szomszéd kérdezte, hogy hozzanak-e nekem valamit, sőt felajánlotta, hogy menjek velük.

Elfogadtam a meghívást és nagy bevásárlást tettem a piacon (tej, sör, unicum, krumpli, fehérrépa, sárgarépa. zeller, petrezselyem, sütni való kolbász, csirke, far-hát, kaparó).

Hazaérve, alig, hogy feltettem a sokzöldséges csirkelevest főni, a szomszéd még áthozott egy zacskó kárászt és pontyot, hogy a férje küldi. Nem tudtam visszautasítani, mert már régóta vágyom sült halra. Már-már kínos amikkel elhalmoznak.

Kora délután megint a földbe került egy nagy pohár tartalma és két kispohárban paprikamagok fognak kikelni.  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése