2020. július 14., kedd

Szúnyogcsapda

 20200714 kedd

8-kor hűvös, de napsütéses reggelre ébredtem. R. Tamás hívott telefonon, hogy jó lenne, ha 17.-én lemennék hozzá Révfülöpre, mert másnap ott régi vitorlásokkal buli lesz.

Iván jelentette, hogy tegnap a kert 3/4-ével végzett és holnap befejezi.

Elkezdtem reggelizni, alig mertem lemenni tejért, meg egyebekért, mert a dpd ma délelőttre ígérte, hogy kézbesít egy csomagot. Végül mégis leszaladtam, mert a reggeli se aperitív nélkül (to begin with), se tejeskávé nélkül nem fejeződhet be.

Ha már lemegyek, akkor már viszek le a smaragdfának (3 és 4 méter magasság körül jár) 5 liter vizet. 

A CBA-ban tej, unikum, újhagyma, paprika és két guriga konyhai papírtörlő.

Igyekeztem vissza és nemsokára megjött a futár is. A csomagban a szúnyogcsapda érkezett. 

https://hu.moskitrap.com/bionic-lamp/?ch=ism13v&sid=VB_MT_PSER_jul09_HU_20_72_1_1_13&affid=VB_72

Dömsödön továbbra is alhatok nyitott ablakok mellett.

Délután elindultam Dömsödre és hatkor már a kerttel tudtam foglalkozni. Kicsit rendeződtek az állapotok, de a dolog hátulütője, hogy nagyon sok feldarabolni való gyűlt össze, ami rám vár.

Egy pohár tartalma bekerült a konyhakertbe és  egy félórás locsolás. Utána vacsorára megmelegítettem a főzeléket és a sült kolbászt, amit a Bikás parki átszállásnál vettem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése