2020. július 25., szombat

Ha szombat, akkor piac

 20200725 szombat

Már majdnem 7 óra és még mindig szemerkél az eső.

Először kimentem megnézni az új konyhakertet, majd dacolva az idővel, elmentem a piacra. Már az indulás után felvett egy autó. amelyik szintén a piacra ment. Esztikénél vettem egy doboz tojást, mellette egy üveg mézet. Vettem egy kiló krumplit, egy csokor petrezselymet és néhány vöröshagymát, egy fél kiló kovászos uborkát. Egy üveg unikum és egy nagy sör is bekerült a hátizsákba.

A húsosnál vettem 30 dkg sonkát, egy tekercs sütni való kolbászt. és egy zacskó csirkemájat.

Már éppen indultam volna haza gyalogosan, amikor megjelent Janika az új Skodájával és hazáig vitt.

Otthon nagy reggeli lakoma a sült kolbásszal és frissen szedett paradicsommal a közepén.

Az idő langyos, de a nap még mindig nem akar sütni. 

Délelőtt két újabb nagy pohárból ültettem át a palántákat az új fal melletti konyhakertbe.

Kettőkor egy újabb ültetés és egy adag fa feldarabolása. 

Délután átjött Gabika és Feri bácsi. Nádját is hozták. Kicsit unikumoztunk, közben átadtam Gabikának az ajándék könyvet. 

Még világosban nagy locsolás.

Vacsorára az utolsó szelet Cordon bleu és sült krumpli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése