2020. július 23., csütörtök

Iván folytatja a munklatokat

20200723 csütörtök

Hajnali 5 óra tájban ébredtem.

Rendeztem a BBC Angol videók letöltését.

A napot néha felhők takarják, de ez nem tart vissza a kertészkedéstől. Iván is jól halad Emőke kertjével, ha a lány délután lejön megnézni és elégedett az eredménnyel, akkor utalom a két napi munka díját.

Reggelire készítettem egy (szalonnás, hagymás, paradicsomos, paprikás) tojásrántottát.

11-kor annyira eleredt az eső, hogy Iván felfüggesztette a munkát, elment és csak majd ha már eláll az eső, akkor jön vissza és fogja folytatni.

Én bezzeg félig megvédve az esőtől folytattam az ágak feldarabolását és a palántázó poharak átrendezését.

Iván visszajött és végezte a munkálatait.

Vacsorára megsütöttem néhány halrudacskát és azt egy kupica unikum után majonézzel és csípős paprikával fogyasztottam.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése