2020. július 8., szerda

Kert karbantartás

 20200708 szerda

Sajnos kezd menetrendszerűvé válni a hajnali 3 és 4 óra közötti felébredés. Egy órán belül visszatudtam aludni és csak 10 óra után ébredtem fel.

Odakint gyönyörűen süt a nap. 23 fok van, de délután lesz még 27 is, de azért igyekszem még a tűző napsütés előtt adni vizet a konyhakertnek. 

Csak 1/2 11 után mentem reggelizni.

Z. Klári é s Gábor délben átjöttek és három órán keresztül ápolták a barackfát. Gábor fűrészelgette a száraz ágakat, Klári meg én szállítottuk a saját telkünkre, amit majd kásőbb az én feladatom lesz feldarabolni.

Gábor nehezményezte, hogy a szőlő nem lett tavasszal megmetszve.

Naplemente után a menetrendszerű locsolási félóra.

Vacsorára ismét a sült sajttal töltött csirkemell és krumpli. Utána sör.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése