2020. július 22., szerda

Emőke kertje

20200722 szerda

8-kor ébredtem. Folytattam az "Obama in White House" videók letöltését. Határtalan mennyiségű videó készült körülötte. Még csak sejtem a hasznosságát az angol nyelvtanításban.

9 óra urán felhívott Iván (a kertész), hogy elkezdte Emőke kertjének a nagytakarítását. Tervezem, hogy én is átmegyek, mert össze szeretném szedni a lehullott körtéket. 

A nyomkövető szerint kézbesítették az Unicycle-t. Azt, hogy hová, az nem derült ki.

Délelőtt még esett egy kicsit az eső.

Csak délre sikerült lecammognom. Az első étkezést kineveztem ebédnek. Megsütöttem két karika Cordon Bleu-t. utána egy pohár sör.

Ebéd után a palánta előnevelőben foglalatoskodtam. Még az is lehet, hogy előbújtak az édes paradicsom magjai.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése