2020. július 30., csütörtök

Tánja

 20200731 péntek

Az ébredés után az első a konyhakert. Megint egy nagy pohár került a földbe és egy kis pohár a nagy pohárba. Ez nagyon kis lépésekben ugyan, de haladás.

Reggelire a tejfölös pirítóson egy-egy kocka sült császárszalonna, csípős paprikával és utána tejeskávé.

Hosszan beszélgettem Emőke lányommal, aki most Andrással éppen B.Füreden van.

Tánja már 10-kor  hívott telefonon, de nem mertem felvenni, mert csak makogtam volna. Inkább kicsit összeszedtem magam és írtam neki Viber-en két sort:

Привет Tetянa, было приятно путешествовать с тобой. хорошего дня. Gaвpил. 

Hi Tjana, it was a pleasure to travel with you. Have a nice day. 

Szia Tjana, egy öröm volt veled utazni. Legyen szép a napod Gábor  gabor.pacher@gmail.com.

Vacsorára egy karika Cordon Bleu sült kromplival.

A naplemente előtt  még egy nagy pohárban előnevelt palánta kiültetése, majd nagy locsolás.


  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése