2020. július 15., szerda

Kertrendezés befejezve

 20200715 szerda

Ébredés 1/2 8-kor. Nagy reggeli, sült kolbász és egyebek.

Nem sokkal később megjelent Iván, hogy befejezze a kert rendezését. 

Közben én folytattam az összehordott ágak feldarabolását. Ha elég szorgalmas vagyok, akkor talán őszre végzek vele. Dél körül elszámoltunk és abban állapodtunk meg, hogy ha Emőkével már megbeszéltem, hogy mi legyen az ő telkével, akkor fogom hívni telefonon.

Délután háromkor már nem tűz annyira a nap, meglátogatom a Dunát. A fél órás úszás nagyon jól esett.

Visszatérve Szófogadó Gábor (ez én lennék) szót fogadott Z. Gábornak, alaposan lecsiszolta a lapát nyelét és bekente lenolajjal.

Este elvégeztem a félórás locsolást.

Vacsorára megsütöttem öt halrudacskát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése