2020. július 2., csütörtök

Csípős paprika

20200702 csütörtök

8 óra előtt arra ébredtem, hogy ez a sok csípős paprika megviseli a gyomromat. A tegnapi züldbab főzelékről már említettem, hogy kicsit túl csípősre sikerült, a kőrözöttes kenyér is csípős és az uborkát is olyan thai homokba mártom, aminek az egyik összetevője is a csípős őrölt paprika.

Ezen vissza kell fognom magam, mert ebből egyszer már volt problémám.

A délutáni műszakban csak egy petrezselyem került a földbe, a paprikamagok nem akarnak kikelni. Az ág darabolás sem maradt el.

Béninek átvittem a 6 kiürült szódásüveget a rekesszel együtt, hogy ha mennek vásárolni, akkor töltesse meg nekem, Emőke ugyanis mindig figyelmeztet, hogy ügyeljek az elegendő folyadék bevitelre és rögtön hozzáteszi, hogy a napi 1,5 liter folyadékszükséglet nem unikumban értendő.

Nem tudtam ellenállni és megint megrendeltem egy kis elektromos járművet:

 https://www.livetime.store/products/hot-saleselectric-unicycle  

A leírásból úgy látom, hogy ennek az egykerekűnek a stabilitásáról hasonló elektronika gondoskodik, mint ami a Segway-ben tette ugyanezt.

 Dörög mindenfelé az ég alja, csak rendeződnek a felhők. Fülledt meleg van, de nem esik egy szem eső se, ezért nekiálltam egy újabb félórás locsolásnak.

Vacsorára baracklekváros palacsintát sütöttem, jó sokat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése