2020. július 3., péntek

Az idő lehűlt

 20200703 péntek

3/4 9-ig aludtam. Az idő szép napos. Már értesítettek, hogy a megrendelt Electric Unicycle elindult felém.

Reggelire a tegnap sült palacsinta és egy aludttej volt.

Kimentem a kertbe, de a paradicsomok lassabban fejlődnek, mint szeretném. Ma csak egy csenevész példány került a földbe, hogy ott erősödjön.

Gondoltam, úszok egyet, de közben lehűlt a levegő és a szél is felerősödött, úgy, hogy az úszás elmaradt.

Ebéd után átjött Feri bácsi Nádja kutyával. Feri megpróbálta felszerelni a hat késes fűnyírót a damilosra, de neki sem sikerült. 

Közben Nádja és én nagyon összebarátkoztunk, de annyira nem, hogy itt maradajon nálam. 

Vacsorára megsütöttem egy debrecenit és néhány karika krumplit. Hozzá mustárt és céklát tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése