2020. október 26., hétfő

A csípős csirkeszárny odaégett

20201027 kedd

Reggelire egy szeletke rántott hal körözöttel. 

Áronnak megmostam és felkockáztam egy az erkélyről behozott almát.Utána meglátogatom a fodrászatot, hogy mikor tudnak a fejemen egy fűnyirást végezni.

Áron úgylátom, hogy csak dél körül fog felkelni, addig kipiheni az éjszakai Internetezést. 

Mára már tele volt az előjegyzási naptár, ezért mindent összepakoltam és elindultam Dömsödre. Gyönyörű napsütés van.

A Bikás parki CBA-ban vettem két csirkecombot, egy pár debrecenit, és egy üveg paradicsomszószt.

A 12:05-ös busszal tudtam jönni.

Délután ötkor begyújtottam a cserépkályhába és hatkor már a bufallói csípős csirkeszárnnyak odaégtek a sütőben. Minek próbálkozik ilyen kaja készítésével olyan, aki arra nem tud odafigyelni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése