2020. október 18., vasárnap

Dömsöd - Budapest

 20201018 vasárnap

3/4 10-kor szép napos időre ébredtem. Az időkép szerint ma még csak 12 fok lesz a maximális hőmérséklet, de a hét közepére ez 19 fokig is felmehet.

Már majdnem dél fele jár mire lemegyek reggelizni.

Délután elindultam haza Budapestre. A buszmegállóhoz menet beadtam a hitelbe vásárlt bableves árát. 

Otthon a szokásos rendetlenség fogadott, de gondoltam, egy éjszakát kibírok.

Megkértem Áront. hogy úgy rendeljen vacsorára pizzát. hogy abból Emókének is jusson két szelet. 

Azután még egy villanásra jó kedvem lett, mert Áron közölte, hogy holnap reggel szeretne lejönni velem Dömsödre. Reggelire készít bundáskenyeret, de ahhoz azt kéri, hogy reggel vegyek kenyeret, egy palack  étolajat,  és a reggelitől függetlenül, ha nem felejtem el, akkor Persil mosógépbe való tablettát.

Még este bepakoltuk az új pálinkafőzőt dobozostól egy nagyobb sporttáskába.

Amilyen késő éjjelig Internetezett, abból én már arra következtettem, hogy ebből, ami Áront illeti, nem lesz Dömsöd.

 

   



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése