2020. október 13., kedd

LEAF szerviz

 20201014 szerda

Nagyon mélyen aludtam és csak 10-kor -bredtem fel.

Úgy érzem, hogy a tegnapi kapkodások után kicsit be kellene húzni a kéziféket. Jól jönne egy kis lassulás, egy kis unalom, egy kis konszolidáció. 

Nem kell állandóan ezerrel pörögni, deucemant.

Kényelmesen megreggeliztem.

Emőke 10-re jött át értem, hogy indulhatunk a szerelőhöz, hogy kicseréljük a két LEAF-et. A Pafikával mentünk, amin csak apróbb javítanivaló sérülések vannak és a zöld autót (PPZ 012) hoztuk el, amin idővel sok sérülés gyűlt össze, de mimdegyik gyönyörűen ki lett javítva. Most olyan az autó, mint új korában volt. Az egész javítás, a bal első kerékcsapágy cseréjével együtt 350.000.- forintba került.

Gazdagrétre érve, megálltunk az ALDI-nál, mert a zöld autóban már alig voltak elektronok, de mindkét töltőoszlop foglalt volt. Maradt tehát egy kis vásárlás.

Amikor hazaértünk Áron elkezdte sütni a spenóttal töltött haifilét és hozzá rizst főzött, én meg kotyvasztottam egy majonézes céklasalátát. Emőkét nem hívtam ebédelni, nehogy Árontól elkapja a bacit, helyette házhoz szállítottam az ő részét.

Utána pihenés este nyolcig.

Késő este Áron még megmelegítette az immunerősítő gyömbérlevest és mellé egy sült kolbászt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése