2020. október 22., csütörtök

rántott hal

 20201022 csütörtök

8-kor kidobott az ágy. Lementem. Reggeli tornának is beillő módon folytattam a leszórt tüzifák felpakolását, miközben azzal biztattam magam, hogy jól haladok.

A mai nap egy nem önként vállalt száraz nap, se unicum, se sör nincs itthon, de kibírom és még fel sem ülök a rolleremre, hogy beszerezzem ezeket.

Alaposan kitakarítottam a leengedett csere hűtő mélyhűtő részét és visszakapcsoltam a hálózatra.

Elindítom a teli mosogatógépet. Már-már természetes, hogy az is van, mert ha az se lenne és ennyi munka mellett még mosogatnom is kellene, bele se merek gondolni.

Egy óra a francia Duolingóval és utána lemegyek reggelizni, de már úgy elment az idő, hogy érdemes inkább rögtön az ebédet elkészíteni.

A Huber úr fogta hal van a célkeresztben. Már amikor megajándékoztak vele, már akkor csorgott a nyálam. Nagyon vágytam egy igazi rántott halra. Ma teljesült. Petrezselymes krumpli lett a köret és a halhoz majonéz. Nagyon finom lett. A maradék bekerült a hútőbe. Azt tervezem, hogy viszek haza belőle a gyerekeimnek.

A délutáni pihenőm alatt R. Tamás barátom facebook oldalán szinte egy egész irodalmi kávéházat találtam a Kádár éra korrajzával. Pl. https://wwanblogja.blogspot.com/2020/

wwanblogja.blogspot.com
wwanblogja.blogspot.com
wwanblogja.blogspot.com
wwanblogja.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése