2020. október 9., péntek

Emőkével Dőmsödre

 20201009 péntek

Amikor felébredtem, igyekeztem mindent összepakolni, hogy mire Emőke jön, hogy indulhatunk, teljesen menetkész legyek.

Reggelire csak egy pár falat sonka kenyéren és hozzá egy bögre tej.

Áron úgy hagyta el a terepet, hogy kérte, ha elmegyek, csak a felső zárat zárjam, mert az alsóhoz való kulcsát nem találja.

Ha nem lett volna ez a nagy sporttáska tele üvegekkel, akkor visszautasítottam volna Emőkét, hogy levigyen, mert tömegközlekedéssel is le tudtam volna menni.

Mire Emőke csöngetett, addigra már az üvegekkel teli sporttáska és a notebooktáska is  a folyosón volt. Még a kis hátizsák volt hátra.

Mindent lecipeltünk és amíg Emőke mindent berámolt az autóba, addig én vettem a CBA-ban két sertéskörmöt (szétüttetve) és egy kiló hálós krumplit.

Simán leértünk Dömsödre, Emőkét nem kellett útközben kritizálnom, mert nagyon jól és óvatosan vezet. 

Ott ugyan megijedt a bepakolásra váró téli kerekektől és a visszaváltandó PET palackoktól és sörös dobozoktól, de azt mondta, majd megoldjuk.

Még kimentünk a stégre, egy kicsit leültünk a padra, gyönyorködtünk a Dunában és élveztük a jó levegőt.

Emőke hazaindult és egy óra múlva megnyugodtam, mert írt, hogy megérkezett.

Amikor elindult haza feltettem a körömpörköltöt a krumpliva főni, ami úgy néz ki, hogy most este hétre el is készült. Sajnos a kovászos uborkának már csak a leve maradt meg hozzá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése