2020. október 6., kedd

Szép az ősz

 20201006 kedd

Hajnali 3 és 4 között megint felébredtem. Engem zavar ez az alvászavar. Azt is el tudom képzelni, hogy rá fogok fanyalodni valamilyen enyhe altatóra.

Legalább volt időm foglalkozni azoknak a hibáknak a kijavításával, amiket Béla a blogomban észrevett. A nagy üres mezők törlése elsőre sikerült is, de a naplózási dátumok elcsúszása még akkor is megmaradt, amikor a hibás napot kitöröltem és újra feltettem.

Végleg elmúlik a jóidő. Ma még 22 fok lesz a maximum, de holnaptól már 3-4 fokkal  20 fok alatt lesznek a maximumok.   

1/2 12-kor már tiszta erőből nekiálltam az ebéd készítésének. Krumpli megfőzése, közben a bepácolódott csirkemell szeletek kirántása és a megfőtt krumpliból a petrezselymes krumpli készítése. Nagyon finom ebéd lett.

A nap közben tűz be az ablakon és a madarak csicseregve köszönik a lépcsőre kitett száraz kenyeret.

Az üres boritékok közott találtam még egy telit, amiben áztatni való bélyegek voltak. betettem egy tál vízbe. Ha leáznak, kiteregetem, lepréselem és a helyére rakom ezeket, egy kicsit már azzal is csökken a rendetlenség.

Este még melegízettem magamnak a rántott csirkemellből a petrezselymes krumplival, hozzá egy negyed kovászos uborka.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése