2020. október 30., péntek

Áron a séf

 20201031 szombat Áron a séf

Ébredés normál időben kevéssel 8 óra után. Befejezem a tegnapi blogbejegyzést és közzéteszem.

A kései reggelit ez alkalommal Áron készítette reggelit Áron készítette. Abban a tojásrántottán kívül volt sült-kolbász is, de az alma nem hozzásütve, hanem csak mellé volt felszolgálva. A tányéron volt még egy szelet hagymás kenyér és utána tejeskávé.

A reggeli után leszűrtem a kefirt, de a kefirgomba állaga nekem még mindig nem tetszett, de felöntöttem friss tejjel.

Katával hosszan viaskodtam, míg megértette, hogy én miért szeretném megkerülni a moredates kommunikációs korlátait.

Áron mai kulináris ötlete az volt, hogy vacsorára Bolognait fog készíteni és utána meggyes pite lesz a meglepetés. Arra kért, hogy menjek le vele a CBA-ba, ami magyarra fordítva annyit jelent, hogy vigyem a bankkártyám.

A vacsora, amit készített fantasztikus volt. Ha dicsekedni szeretnék, akkor csak annyit mondanék: The apple doesn't fall far from its tree. (Az alma nem esik messze a fájától.)

Áron ráírt a nővérére, ha hazaér, ugorjon be.mert finom vacsi van. Emőke be is jött és elvitt egy tányérral a kajából.

Átutaltam az SCA felé a novemberi 1.000.- €urót.








 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése