2020. október 19., hétfő

Sejtettem

 20201019 hétfő

Reggel azután, hogy levittem a szemetet, az első dolgom volt, hogy megvegyem a CBA-ban, amiket

Áron kért és még két csirkecombot, egy doboz panírozott haldarabkákat és egy liter tejet. 

Áron el is készítette a bundáskenyeret, majd kijelentette, hogy meggondolta magát, ma mégsem jön le velem Dömsödre, inkább visszamegy aludni, majd esetleg a jövő héten lejön. Nem örültem az új helyzetnek, de ezt akkor nem kommentáltam, hogy én ezt már tegnap éjjel sejtettem. 

Szép lassan elindultam.

A 11:35-ös buszt sikerült elérnem, ami Majosházán és Áporkán is tett egy kis kerülőt és végül 1 óra után érkezett Dömsödre.

A Mizsei kis boltban vettem egy üveg Unicumot, másfél kiló krumplit és egy liter tejet. Minden befért a sporttáskába, de már kezdett súlya lenni és még 15-20 percre van a bázis. 

Útközben szembe jött Gyivi Jani. Leállítottam és rendeltem nála 5 mázsa akác fát télire. Szerintem már holnap fogja hozni.

A házban jó meleg fogadott. Mindent kirámoltam a sporttáskából, a kajaféleségek bekerültek a hűtőbe.

Este nekiláttam és a haldarabkák felét meg két szem krumplit megsütöttem vacsorára.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése