2020. október 6., kedd

Alma

 20201007 szerda

Arra ébredtem,  högy az időjárás a lehűléssel való fenyegetőzését vasárnapra elhalasztotta. Jól is teszi. 

Most kint 16 fok van, de bent  a meleg szobában, ahol 23-24, az új palántázó helyen még mindig nincs mozgolódás.

11-kor lemegyek és készítek reggelit. A szokásos sült kolbász, paradicsomos cipóval és tejeskávé.

Átnézem a levelezésem, ami nem halasztható, azokat megválaszolom. Átmegyek egy kis hátizsáknyi almáért.

Még egy picit próbálok rendet csinálni, elindítok egy teli mosogatógépet, összepakolok és indulok a buszmegállóhoz. Az eső szemerkél. Egy ARO-t  sikerül stoppolnom, az visz ki a CBA-val szembeni buszmegállóhoz.

Útközben veszek két szelet pizzát és du. 5-re érek haza Gazdagrétre. Áront rögtön megkérem, hogy az almát vigye fel Emőnek. A válaszáról azt gondolja, hogy megnyugtat, de nem, mert a legutóbbi 10 kg körtének, ugyanilyen halogatás miatt az lett a sorsa, hogy egy az egyben megrohadt és zacskóstól kellett levinnem a szemétbe.

Végül én vittem át a Dömsödről hozott kishátizsáknyi almát Emőkéhez.

Emőke lányom azt mondta, ha csütörtökön el tudom intézni Budapesten, amiket terveztem, akkor pénteken ő visz le autóval Dömsödre.Ez nagyon csábító, mert akkor egyszerűbben le tudom vinni a befőttes üvegeket, amiket busszal csak nehezen.

Egy sporttáskába bepakoltam az összes befőttes üveget, amiket le szeretnék juttatni Dömsödre. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése