2020. október 17., szombat

A tápegység javítása

  20201017 szombat

Nagyon korán, 4 óra környékén  arra ébredtem, hogy éhes vagyok. nem volt mit tenni, lementem és sütöttem magamnak egy darab kolbászt és két szem krumplit felkarikázva.

Tele bendővel visszaaludtam és másodjára  csak 11-kor ébredtem. Ekkor bekaptam egy pót reggelit, főleg az elmaradt tejeskávét.

Bedobtam Béni postaládájába a 420.- forintot tartozásomat és elindultam Gulyásékhoz a notebook kontakthibás tápegységével, hogy Laci javítsa meg. 

Amíg Laci nagyon szakszerűen elvégezte a javítást, Judit főzött egy finom kávét.

Hogy ne jöjjek üres kézzel haza, Laci búcsúzóul adott két kisvödör nyúlszart, hogy a konyhakertet még a havazás előtt meg tudjam trágyázni.

Hazafele a Dabi étteremben vettem (hitelbe) egy adag babgulyást, amit majd itthon fogok megmelegíteni.

Hazaérve rögtön főpróbát tartottam a tápegységgel, amit Laci megjavítött és szinte jobb lett, mint új korában volt.

Megvacsoráztam a babgulyást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése