2020. október 20., kedd

Készülődés a hidegebb időkre

20201020 kedd

Gyivi Jani már 8 óra körül ébresztett, hogy gondoskodjak arról, hogy legyen itthon 23.000.- Ft készpénz, mert délután hozzák az 5 mázsa akácfát.

Hideg reggeli (abált szalonna, hagymás kenyér, hagyma, paradicsom, paprika) utána tejeskávé. Közben Beethoven zene szól. A szembe szomszéd hozott egy friss szeletelt cipót, de megint nem engedte kifizetni. Itt mindenem megvan, csupán Áron fiam és Emőke lányom hiányzik nagyon..

Bent a házban 24 fok meleg van. Odakint a tűző napsütés mellett is csak 9 fok van, de ma még lesz 16 fok is.

A napi franciából nem engedek, szigorú vagyok magamhoz.

Kivittem a biót és beírdaltam és befűszereztem (só, bors, dijoni mustár) a két felengedett csirkecombot megtúzdeltem fokhagymával  . hadd pácolódjon.

Délután négykor oda is tettem sülni. Egy darabig álltam mellette, de amikor már úgy éreztem , hogy a húsok mindkét oldaala megsült, hözzáadtam a zöldségkeveréket és lekapcsoltam a platnit, nehogy bármi is odaégjen. A hivatalosan vásárolt zöldségkeverékhez azért én adtam hozzá. apróra vágott vörös  hagymát, krumpit, paradicsomot és csípős paprikát is.

Gyivi Jani este 7-kor jelezte, hogy ma már nem tudja kiszállítani a megrendelt tüzifát, de reggel 1/2 8-kor én leszek az első, ahol megjelenik.

Vacsorára egy tányér zöldséggel körített sült csirkecombot ettem, a többit bedobozolva porciózva hazaviszem a gyerekeimnek.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése