2020. október 24., szombat

E-bike Disztribúció

20201024 szombat

Már megint némi alvászavarral küszködöm, mert hajnali 1/2 4-kor ébredtem.

Úgy látszik, hogy miután nagyon megtetszett ez a Reevo Hubeless E-bike névre hallgató elektromos kerékpár, 

https://www.facebook.com/reevobikes/posts/191274569180371

Tegnap este a kelleténél intenzívebben gondoltam bele, mi lenne, ha feivenném a forgalmazó céggel a kapcsolatot és felajánlanám magam.hogy szívesen vezetnék csak  erre a termékükre egy Kelet-Európai disztribuciót. Ennek hatására éjjel már továbbálmodtam a történetet, amiben a családi vállalkozásunk (Áron fiam, Norci és Emőke lányom és jómagam) teljes erőbedobással dolgoztunk az üzlet beindításán és folyamatos működtetésén.

A történetet közvetlenül ébredés után még sikerült összeraknom és le is írtam.

1/2 7-kor már lementem reggelizni. Utána még egy kicsit visszapihentem. 

Délben megsütöttem egy debrecenit és hozzá két felkarikázott krumplit.

Berkes Kiss Zsuzsa elküldte a bankszámla számát. Azonnal átutaltam neki az 1.650.- forintot. A jövő héten érkezik a tibeti kefír gomba.

5-kor még kimentem és néhány fát feltettem a szépen felrakottak tetejére. 

Este 7-kor begyújtottam a cserépkályhába. Szerintem este 10-re le fog égni és akkor már elzárhatom majd. Végül 1/2 11-kor zártam el.

Még megmelegítettem egy szelet rántott halat, mellé majonéz és hozzá kenyér, utána sör híjján szódavíz.



   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése