2020. október 26., hétfő

Kétszer is a KÖZHELY-ben

 20201026 hétfő

9 után ébredtem. Befejeztem a tegnap elkezdett takarítást, de tízkor már el kellett indulnom, mert 1/2 11-kor kezdődött a Dubó Kati vezette jóga a Közhely-ben. A Kati diktálta testmozgás egy igazi felüdülés.

Csak egy rövid fordulót tettem otthon és már mehettem is vissza a KÖZHELY-be, mert háromkor Larry tartott egy hosszú foglalkozást az angol haladóknak. Nagyon szeretem Larry angol óráit, mert azokat nagyon érdekes sztorikkal szokta fűszerezni és empatikusan le tud ereszkedni a mi tudásszintünkre.

Onnan hazajövet Áronnal vacsoráztunk. Ő hozott magának kínait, de én nem kértem, mert tegnapról maradt még besameles csirkepaprikás és az nekem nagyon ízlett.

Még megnéztem, hogy Larry milyen házi feladatot, azután korán lepihentem.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése