2020. október 29., csütörtök

Megjött a kefirgomba

20201029 csütörtök

6:30-kor ébredtem, de egy pár napja már nem azzal kezdődik a reggel, hogy töltök magamnak egy kupica unicumot, mert bár eszembe jut, de elfogyott. 

9 óra környékén lemegyek reggelizni. A sült kolbászhoz mustárral éppenhogy elegendő volt a kenyér. Utána egy aludttej.

Úgy gondoltam összekészülődni, hogy dél körül el tudjak indulni Gazdagrétre és ahhoz még szednem kell almát és körtét is.

Végül a 13:54-es busszal tudtam indulni. A Népligeti buszvégállomáson megengedtem magamnak egy szelet pizzát és egy dobozos sört és végül 3/4 5 után landoltam a lakásban. Közben tudtam venni 2,8 %-os tejet a kefir készítéséhez. Ez a kefírgomba, amit a potaládában találtam, állagát tekintve egész más, mint amilyennel 4-5 éve találkoztam. a régi a méretét és az állagát tekintve úgy nézett ki, mint egy ringló méretű gombóc, ez meg inkább hasonlított a tejfölre. Beletettem előírás szerint egy műanyag edénybe és felöntöttem egy fél liter 2,8 %-os tejjel.  Kíváncsi leszek az eredményre.

Áron, mintha egy fokot javult volna. A hétfőn elindított mosogatőgépet kirámolta. Remélem, hogy a tiszta edényeket a helyére tette.  


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése