2020. október 4., vasárnap

körtekompótok haza

 20201004 vasárnap

Amikor felébredtem, az első dolgom az volt, hogy átmentem a bélyegező szobába és megnéztem, hogyan állnak a tegnap pöhárkákba ültetett magok, kikeltek-e már a palánták. Hogyan is godolhattam volna, hogy egy paprika magjából egy fél nap alatt elültethető palánta sarjad?

Szerencsére nem voltak tanúim, akik világgá kürtölhették volna, hogy nekem már teljesen az agyamra ment a kertészkedés.

Kivittem a bió zacskót, mert a sok körte hámozástól ugyancsak tele lett.

A körtekompótok öt üvegét kívül a csap alatt megmostam, mert ragadt a cukros létől. Két üveg bekerült a kamrába, három pedig (Áron, Emőke, nagy Emő részére) a kis hátizsákba.

Készítettem magamnak egy kis reggelit, ami nem teljesen olyanra sikerült. amilyennek terveztem (sült császárszalonna mellé a lágytojás, keménytojás lett.)

Az elhatározást, hogy a francia tudást nem hagyom kikopni a fejemből, tett követte és 105 XP pontot csináltam a Duolingo-ban.

Délután összepakoltam és elindultam. A Népligeti busz végállomáson vettem három szelet pizzát és egy dobozos sört. Egy szelet pizzát és a sört ott helyben el s fogyasztottam. A másik két szelet pizzát a gyerekeknek terveztem hazavinni.

Otthon a vártnál nagyobb kupi fogadott. Nagy Emő kérte Áront, hogy menjen fel vele és hozzon le egy lábas tárkonyos levest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése