2020. október 8., csütörtök

Bélánál

 20201008 csütörtök

1/2 10-kor ébredtem.

Online befizettem a Telenor számlámat.

Lementem a CBA-ba néhány dolgot vásárolni a reggelihez. Közben nem felekedztem meg a smaragdfáról sem, az is kapott egy balon vizet..

Reggeli után 1/2 12-kor elindultam Bélához.  Elvittem hozzá a Sony Vaio-t hátha tud belőle embert faragni. Nála ittam egy finom kávét egy csipetnyi fahéjjal és onnan mentem a lenyúlókhoz. Ők 20.000.-ért kínáltak volna egy dobozka port, ami a méregtelenítő kúrához kellene. Ez ma már egy szélhámos iparág.

Hazajövet vettem még egy zacskó mélyhűtött panírozott tókehal filét, egy flakon majonézt és a kínaiban 3 adag rizst.  Áron ragaszkodott hozzá, hogy a halat ő süsse meg. Nagyon finom ebéd lett.

Már majdnem este lett, amikor Béla segített rendbehozni a notebookon a Vibert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése