2012. július 3., kedd

Az indulás napja

Lassan ébredeztünk, mert nem hajt a tatár. Felvettem a rendeléseket a reggelire és kilenckor már a kúp alatt fogyasztottuk a megrendelt kajákat. Emő a reggeli után telefonon 1/2 2-re  kapott szépítkező időpontot a helybéli kozmetikustól. Én a huzika vizes blokkját készítettem elő. Emő elindított egy nagymosást. A fagymentesítéskor kinyitott csapokat kellett visszazárni és a leeresztett vizet pótolni. A záródugók némelyike csak WD- 40-nel volt hajlandó visszazárni. Áron feltöltötte a víztartályt.  Emő közben a zuhanyzős WC-t takarította és a pipere szekrényeket töltötte fel friss anyagokkal. Amikor már elegünk lett a munkából, akkor kimentünk 1-2 órát a Dunában fürödni, úszni, ugrálni és lubickolni.  Lélekben már az Adrián jártunk, de azért részünkről a Duna vizét is nagy megbecsülés övezi.
Emőt fél kettőre kellett vinnem a kozmetikushoz, Áron közben lepihent.
Előtte gyorsan megebédeltünk. A maradék hideg spenóthoz csirkecombot, sült debrecenit és kapros túrós bureket ettünk. Gyorsan eldobtam a kozmetikushoz, majd  megállapodtunk, hogy egy óra múlva érte jövök.
Eredetileg délelőttre terveztük az indulást Nagykanizsára, de Emő azt javasolta, hogy mivel a készülődés is elhúzódik és a kánikula is nagy, induljunk inkább este 9-10 körül és akkor a parkolóban nem fogunk szenvedni a hőségtől. Így azután többször is élveztük a Duna vizét.
Estére nagyon elfáradtunk a pakolászásban. Ráadásul meg kellett állapítsam, hogy a huzikának a forgalmi engedélye nincs a papírjaink között. Azt mondtam Emőnek, hogy vállalom a kockázatot, ezen már nem tudunk segíteni. Bár Áron és én mindenben megpróbáltunk segíteni a bepakolásban, mégsem sikerült mindent időben befejezni.
Végül este 10 után indultunk útnak. Dunaújváros, Székesfehérvár, Nagykanizsa lett az útvonal. Forgalom egy szál se. Időnként villámlott ugyan, de a vihar végül elkerült minket. Éjjel egykor érkeztünk a parkolóba.Áron végigaludta az utat és amikor megérkeztünk, úgy mentünk be a TESCO-ba, hogy nem is keltettük fel. Csak olyan apróságokat vettünk, mint három pohár, mert az hiányzott a huzikában, de a mosdót azért igénybevettük. Kivettük a kemping székeket a huzikából és amikor már megágyaztunk, csak akkor költöztettük át Áront az autóból a huzikába.
Emőnek nagyon szokatlan volt a környezet és csak forgólódott, de hajnalig nem tudott elaludni. Mint azt másnap mondta, én öt perc után már hortyogtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése