2012. július 15., vasárnap

zsibi

Éjjel rosszul aludtunk. Nyomott, párás volt a levegő és a sajgó vállamból tudtam, hogy valamilyen nagy időjárás változásnak nézünk elébe. Felhős égbolt fogadott bennünket.  A WC elött sorbanállás. Emő elment futni egy kőrt, én meg kimentem megnézni, hogy vasárnap lévén, ma is van-e zsibi. Tulajdonképpen ugyanazok a fejek, ugyanazokat az ócskaságokat, akarták eladni, mint a múlt vasárnap, talán az időközben kicserélődött vevőkörnek. Valamitől teljesen lelassultunk. Már féltíz van és még hozzá se kezdtünk a reggeli készítésének. Áron az ágyban lustálkodik, én pedig addig kisérlem meg behozni a blogbejegyzéseim elmaradását, amíg az emlékezetemből ki nem esnek a részletek.
Nem örültem annak, hogy Emő egyedül kezdett reggelizni, ezért gyorsan odatettem a szalonnás tükörtojást sülni, hogy együtt tölthessük a reggelit.  kedvemet tovább szegte, hogy elromlott az idő és ide is megérkezett a hideghullám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése