2012. július 29., vasárnap

windsurf

Reggel elsőnek ébredtem és azzal kezdtem, hogy megfőztem a kávékat. A rendelésnek megfelelően készítettem a reggelit. Egy csomó bundáskenyér, Emőnek és magamnak hagymás szalonnás tojásrántotta.
Azzal kezdtük a napot, hogy szerveztünk egy közös almaszedést. A rohadtak mentek a komposztálóba, az egészségesek és a sérültek pedig a kosárba, hogy abból majd almalevet fogunk készíteni. Nekiálltam megtisztítani a nagy rakás spenótot. A többiek kimentek a parta, én pedig elkezdtem összerakni legalább egy garnitúra szörföt. Később én is követtem őket. Mire eljött az ebédidő, addigra már legalább a vitorla össze volt rakva.
Megnéztük az olimpiai dzsúdót  és  Forma 1 magyar nagydíját. Szél nem lévén várni kellett a szörf vízre tételével. Közben leszereltem és eltettem a csomagtartót, ami csak az árbóc szállításához kellett. Késő délután került sor az ebédre. Emő kivett egy tálca halat a mélyhűtőből és nekem adta azt a feladatot, hogy fűszerezzem be és süssem meg. Ő addig elkészítette a spenótot olaszosan fokhagymával és anélkül, hogy feldarabolta volna. Csabit megbízta krumpli párolásával. Szerintem nagyon finomra sikerült az ebéd, de Áronnak erről eltérő volt a véleménye.
Délután összeszereltem a deszkát és a vitorlát és ki is vittük a tett helyszínére.A szél gyenge 1-es (Beaufort) vagy még annál is gyengébb volt. Felálltam  a deszkára és átevickéltem a túlsó partra. Ott szerettem volna megfordulni, de a szél teljesen leállt. Még annak is örülhettem, hogy fenn maradhattam a deszkán. Egyszer csak jött egy kissé használhatóbb szellő, amivel, ha nem is siklottam, de némi magasságot vesztve visszajutottam. Hogy nyerjek egy kis magasságot tettem még egy oda-visszát és utána feladtam. Én is nagyon bénáztam és szél sem volt igazán.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése