2012. július 20., péntek

Norci és Janka

reggeli után Emő felment összepakolni, én pedig elszaladtam az Auchanba, mert Norcikám megkért, hogy szerezzek be nekik két doboz Lavazzo D'oro őrölt kávét. Még gyorsan felvittem Ilinek a neki szánt lazacot, majd majdnem mindent bepakoltam az autóba, amit Dömsödre szántunk. Emővel még beugrottunk Emőke lakásába és Istvánnal egyeztettük a festés részleteit.
Tíz óra előtt nem sokkal tudtunk indulni a Nóra nagyihoz, mert ott volt megbeszélve, hogy mindannyian ott várjuk Norcit és Jankát.
Mi korábban érkeztünk. Nagyi beszámoltatott minket is az adriai élményeinkről, majd 3/4 11 fele megérkezett Norci és Janka. Nagy volt a boldogság, hogy végre láthattam őket. Jankától mindenki el volt ájulva. Nem véletlen, hogy olyan szép, hiszen az én unokám. A nagyitól Dömsödre indultunk, de mivel még fel kellett ugranunk a Gazdagréti térre, gyorsan felhívtuk Emőkét, hogy segíthetünk-e a festék beszerzésében. Nagyon örült a hívásnak, mert elvben már kiválasztotta a színt, de még nem vette meg. Nekünk pont útba esett, ezért megvettük és haza is vttük a festéket. Át is adtuk Istvánnak, aki valószínűleg ma be is fogja fejezni Emőke lakásának a festését.

Útban Dömsöd fele tankolnunk is kellett és mégegyszer beugrottunk TESCO-ba, hogy ma már ne kelljen nekiállni ebédet főzni. Sajnos nem volt késszresütött grillcsirke, ezért továbbálltunk. A következő állomás a kiskunlacházi Burek volt. Először Áron rendelt, de olyan sokat, hogy majdnem teherautó kellett hozzá. Emő meg én a szokásosat vettük hozzá, de abban megállapodtunk, hogy ebéd előtt, csak belekóstolni szabad, mert most megyük a Mosolygós bácsihoz és ott fogunk ebédelni. Itt lehetett érzékelni, hogy árban mi a különbség. Egy grillcsirke 1000.- forint lett volna, itt meg 7000.- et fizettünk.
Végre megérkeztünk. Emő megállapította, hogy Csabiék nem csináltak rendetlenséget. Átvittem Dezső macskájának a tegnap este bontott lazac maradékát és megkérdeztem, hogy van-e még abból a múltkori finom spenótból. Az első utunk a jó öreg Duna volt. Igaz, hogy csak egyedül én úsztam, mert a víz egy kicsit hűvös volt, de a stégen még tudtunk egy kicsit napozni. Amikor visszamentünk, egy nagy zacskó spenót már ott volt a kúp alatti asztalon. Örömünkben egy kicsit alkoholizáltunk és megpucoltuk a spenótot. Találtam az éléskamrában  eldugva egy üveg 12 éves wishkyt. Kicsit gyógyítgattam a paradicsomjainkat. Megkacsoltam és amikor már teljesen lement a nap, akkor meg is locsoltam. Levágtam egy halom áztatni való bélyeget és amikor már Áron lefeküdt, akkor megnéztük a frissen vásárolt Madame Bovary DVD-t

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése