2012. július 24., kedd

családi vacsora

Újabb szokásainkhoz híven későn ébredtünk. Először csak én keltem fel és készítettem a királynőnek egy kávét. Utána nekiálltam reggelit készíteni. Áron és Emő csak hosszú könyörgés után jött ki a konyhába reggelizni. Próbáltam felhívni a hűtőszekrényt forgalmazó cég ügyfélszolgálatát, de senki sem válaszolt. E-mailben kérdeztem meg őket, hogy mikorra várható, hogy Emőke hűtőszekrényét kiszállítják.
Kitöltöttem a németországi  Arbeitsamt űrlapját és bevittem az Önkörmányztahoz hitelesítésre. Meglepően hamar kerültem sorra. Emő csodálkozott is, hogy ilyen hamar megjártam. Feladtam a postán ajánlva.
Ebédre Áronnal csak a maradék csirkepörköltet és nokedlit ettük egy kis kovászos uborkával.
Áron nagy lego projektbe kezdett, aminek a végén meg kellett hallgatnom az összes lego figura funkcióját. Kicsit lepihentem, majd felszereltem az autóra a csomagtartót, mivel holnapra terveztük, hogy végleg előkészítjük a huzikát N. Feriéknek és ahhoz haza kell hozni az epoxi árbócot.
Emő közben bevásárolt  és kédő délután nekikezdtünk a családi vacsora készítésének.
Én baconba csavart csirkemájat sütöttem kövön, Emő pedig hagymás krumplit és görög salátát készített hozzá. Közben Áronnal megnéztük a Twist Olivért.
Áron feladata volt a terítés után összehívni a családot. Ment Emőkéért és Csabiért. Csabi eddig még soha nem vacsorázott velünk. Úgy láttam, hogy a menü mindenkinek kedvére való volt.
Vacsi után áthordtuk Emőke cuccait a nappaliból az újonnan kifestett lakásába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése