2012. július 12., csütörtök

LIDL

Na végre lett egy nap amikor nem tűz a nap, hanem be van borulva. Ha ezután egyetlen napsütötte napunk sem lesz, mi már akkor is szerencsések voltunk az időjárással. Szolid reggeli után bejelentettem a recepción, hogy mától nem parkolunk az autóval bent a kempingben. Emő tegnapi napszúrásának nyoma sincs. Az egyik fiú értetlenül kezelte a problémát, mondván, hogy akkor hogyan akarom majd kivontatni a huzikát, ha egyszer nincs bent az autóm, de szerencsémre a másik fiú a segítségemre sietett és elmagyarázta neki, hogy akkor majd bejön az úr az autójával.
Délelőtt ellátogattunk a LIDL-be. Tettük mindezt abban a hitben, hogy az olcsóbb, mint a Billa vagy netán a Kaufland. Lehet, hogy így van, de annyi mindent vásároltunk, hogy kétszer annyit költöttünk, mint a Kauflandban. Amíg ott voltunk, Áron lógott az Interneten. Visszatérve odatettük a zöldséges csirkelevest főni. Áron nem volt tőle elragadtatva, pedig nagyon finomra sikeredett. Utána betettük sülni a készen vett pizzát, de az meg meg sem közelítette annak az ízét, amilyeneket én szoktam készíteni. Ebéd után most nem a tenger, hanem az ágy volt a vonzó. Gondoltam, hogy átalusszuk ezt a borús délutánt. Kipihenve meglátogattuk a tengert.
Este megpróbáltam Emő kütyüjével hotspot szolgáltatást nyújtani a Notebooknak, de valami miatt nem jött össze, de majd még fejlesztem. Áron búcsújátéka volt a fiúkkal a billiárdasztalnál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése