2012. július 30., hétfő

bánya nap

Reggeli után először posta. Befizettem a havi takarék csekket, majd elindultam a bányába. Emő és Áron itthon maradtak. Emő kilomtalanította és tisztára varázsolta az erkélytElőször annak néztem utána, hogyan tudom korrigálni a VPN-en keresztül jelentkező Outlook hibát. P. László abban volt a segítségemre, hogy adott egy 2003-as XP Office lemezt, amin az Outlook már kompatibilis volt az új Exchange szerverrel.
Rövid konzultációk után együtt ebédeltem F. úrral. Áronnak is hoztam egy nagy adag milánói makarónit. Hazafele Emő listája szerint bevásároltam a TESCO-ban. A listát megtoldottam egy kis lazaccal. Onnan már csak egy ugrás a Hollako-hoz. Nagy úrnál érdeklődtem, hogy egy biztonsági zárral kombinált kapaszkodó mibe kerülne a huzikára. Két típust is mutatott. A kisebbik, durván 20.000.- be kerülne, de még le kell mérni, hogy nálunk az ajtó mellett van-e 80 mm szabad hely a szerelésre. Közben vetettem egy pillantást a kiállított Fiat lakóautóra, de annyira nem villanyozott fel, hogy azon gondolkozzak, honnan lenne erre 10 millánk.
Itthon elindítottam a nagymosást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése