2012. augusztus 8., szerda

A ráckevei piacon

Mára valóban lehült a levegő és borongós időre ébredtünk. Szerencsére reggelizés közben azért kisütött a napocska. Elhatároztuk, hogy ma teszünk egy kirándulást Ráckevére. Áron rászánta magát egy kis almaszedésre, amíg én folytatom a fiók gyártást. Nagy nehezen elindulunk. Mi re kerestünk egy kímélő parkolót, addigra már elkezdődött szedelődzködni a piac. Azért vettünk egy kiló paradicsomot, gyalult tököt, meg Emőnek egy zuhanyfejet. Áron szeretett volna kapni egy kürtős kalácsot, de tudtam, hogy az az ebéd kudarcára vezetett volna.
Hazafele betévedtünk a horgászboltba, mert Áron előkötött horogra vágyott. Itthon azonnal nekikezdtem a lecsó főzésének. Beleadtam anyait, apait és még egy nagy csirkecombot és néhány karika kolbászt. Emő nokedlit készített hozzá. Annyira finom lett a kaja, hogy Áron háromszor szedett.
Egy kis pihenő után kimentünk a Dunára. Csak nekem volt kedvem hosszan beúszni, de amikor már ment le a nap én is kimenekültem a vízből.
Vacsorára Emő nagyon finom tűrógombócot készített. Utána rosszul döntöttem, amikor megnéztem az Olasz-Magyar vizilabda meccset, mert csúnyán kikaptunk.