2012. augusztus 13., hétfő

Norciék

Valamiért csak kilenc óra körül ébredtünk. Gyorsan elkészítettem a reggelit és már ébresztettem is Nóra nagyit. Áront és Artit nem kellett keltenem, mert ők már a notebook előtt ültek és önfeledten  reggeli után szerettem volna nekikezdeni a göörg salátának, de már az első fázisnál elakadtam, mert nem találtam meg a lila hagymát. Felhívtam Emőt, hátha ő tudja, hol van, de ő is csak annyit tudott, ha nincs az éléskamrában, akkor valószínűleg kitettük Gazdagréten. Beugrottam az autóba és a Dabi Vegyesboltban vettem 8-10 fej lilahagymát.
Elkezdtük a Norciékra várva projektet. Először is kivettem a mélyhűtőből a lefagyasztott csirkeszárnyakat. A nagyi almát pucolt, Áron centrifugázta, én először a lila hagymát szeleteltem a tálba, majd megcitromoztam és a többi, a paprika, paradicsom és az uborka csak úgy feldarabolva került rá. A végén természetesen rákerült az oregano, az olíva olaj és a felkockázott fetasajt. Elkezdtem a csirkeszárnyak panírozását és sütését. Mire megérkeztek Norciék már lehetett teríteni. Nagyon megörültem az ötfős család kiegészítésemnek. Alig győztem körültáncolni őket. Janka megkülönböztetett szeretetemet élvezte, de a többieket is imádtam. A fiúk kimentek a stégre. Ádám ment velük, mert nekem be kellett fejeznem az ebéd készítését. Természetesen külön készült a csípős és a nem csípős buffallói csirkeszárny. Samótól és Leótól kaptam a legnagyobb dícséretet a szárnyakért. A görög salátának közel sem volt akkora sikere. Az ebéd végén Áron hívta fel a figyelmem, hogy valahova még el van dugva a nap fénypontja, a lakodalmas. Sajnos nem maradtak sokáig, mert Ádámnak fontos munkája volt Telkiben. Nóra nagyit is becsomagolták és vitték magukkal, viszont itt maradt Artúr és Leó, így azután most három fiam van. Egy darabig még kint játszottak a kertben, azután számítógép, majd vacsora és lefekvés.
Telefonon lekötöttem holnap 10-től a tenisz pályát.  Nagyon jól érzik magukat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése