2012. augusztus 10., péntek

Artúrt felszedtük a tanyán

Reggel majdnem időben tudtunk indulni. Kettesben reggeliztünk Áronnal és mire az egész konyhát elpakoltam, már Emő is megérkezett. Nóra nagyinál kezdtünk egy kávéval. Áronnak lent kellett maradnia az autóban, hogy elriassza a parkolóőrt, amíg mi lecipekedünk a Nagyival. Délegyháza volt az első állomás. Nem volt könnyű megtalálni Gabi tanyáját, ezért öbbször is fel hívtuk mobilon, hogy irányítson. A tanya látványa sokkolta a nagyit is és Emőt is. Gabinak vittünk kenyeret, tejet és egy nagy zacskó almát. Amikor kikeveredtünk a tanyáról a Burek pékséget vettük célba. Megszálltuk a pékséget és mindenki rendelt a kedve szerint. Dömsödre érve még egy utolsó CBA és ital diszkont. Kipakolás után átvittem Dezső macskájának a lazac maradékokat és azonnal elkezdtük készíteni az ebédet. Nagyi készítette a tökfözeléket én pedig kirántottam a tíz csirkecombot. Ebéd után átsétáltunk Rokkóhoz a csirkecsontokkal, majd kimentünk a stégre, de csak hárman, mert a fiúk inkább bent maradtak játszani. Emő és én úsztunk egy finomat és kis napozás után bementünk kávézni. A fiúk inkább sütit és tejet kaptak. Természetesen a kúp alatt terítettünk. Artúr és Áron nagyon jól megértik egymás. Amíg mi a Dunaparton voltunk ők repülőgépet épíettek a merklines dobozból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése