2012. szeptember 3., hétfő

Az első tanítási nap

Emő korán kelt és csendben indult el a munkába. Én nehezen ébredtem és még nehezebben vettem fel a megfelelő fordulatszámot. Elkészítettem Áronnak a szendvicses csomagot, mert nem emlékeztem pontosan, hogy az előző tanév végén befizettem-e erre a hónapra az ebédjét. Megírtam a napközi kérelmét és betettem egy borítékba a tankönyvek árát is. Hiába keltünk mind a ketten időben, ma, már az első tanítási napon sikerülni fog elkésnie az iskolából.
Felhívtam a CITI Bankot, mert egy korábbi állandó átutalási megbízásom, amit már hosszú évekkel ezelőtt megszüntettem, ismét életre kelt. Többször kellett őket felhívnom, mert minden alkalommal azt válaszolták, hogy ennek a kivizsgálásához fel kell venniük a társosztállyal a kapcsolatot, de az eszükbe sem jutott, mi lenne, ha ők hívnának vissza.
Délelőtt rendezgettem az itthoni életet. Norcikámat nem értem el se Skype-on se Viber-en és még telefonon sem, ezért írtam neki egy e-mailt, arról, hogy a VHS-ek rendezése közben találtam egy kazettát róla, ami esetleg az érdeklődésére tarthat számot. Kérdeztem, hogy kivihetem-e őket a reptérre és egyben kértem, hogy pontosan adja meg, hogyan szelik holnap át a várost és mikor indul a repülőgépük Bristolba.
Délután ötkor végre hazaérkezett Áron a tanítás első napjáról. Beszámoltattam és megnéztem az új tankönyveit. Áron rögtön átment Olivérékhez játszani. Felhívtam Krisztát és kértem, hogy legkésőbb 3/4 7-kor küldje haza a fiamat.
Emő mozgalmasan ért haza és amikor megjött nekiálltunk, hogy Emőke 8-10 könyves dobozát lehordjuk tőle. Azt javasoltam, hogy menjünk le a MATCH-ba valamit vásárolni és vegyük kölcsön a bevásárló kocsit, amivel ezt a feladatot sokkal könnyebb lesz megoldani. Ha már a MATCH-ban vásároltunk ezt-azt, vettünk Áron könyveinek védő fóliát is.
Mire befejeztük Emőke könyves dobozainak a költöztetését, már Áron is hazajött. Nehezen ment, de ment az új napirendnek a megfelelés. Pótlólag még azt kértem Árontól, hogy még a zuhanyozás és fogmosás előtt készítse elő a holnap felveendő ruháit és pakolja be a táskáját az új órarend szerint. Mi tartottunk egy lite-os angol gyakorlást a Jesus Christ musical videójával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése