2012. szeptember 26., szerda

Janka hasonlít a nagyapjára

Reggel arra ébredtem, hogy a tegnap este (víz nélkül) bevett tabletta megakadt a nyelőcsövemen és azt irritálja. Emő rögtön adott egy kis vizet, amire végre lecsúszott.

Délután félnégyre mentem a suliba, hogy vigyem Áront és a Nagyit a teniszre.  Az új információk után nekiálltam, hogy a mobil MasterCard segítségével feltöltsem Nóra nagyi prepaid kártyáját, de valamiért mindig elutasította a tranzakciót.
Áron megint hozott egy beírást, hogy a német könyvet nem vitte magával.
Nem vártam meg az edzés végét és siettem haza, mert elmaradásaim voltak. Elmondtam nagyinak, hogy onnan hogyan tudnak busszal hazamenni és megígértem, hogy reggel be fogom vinni Áron német könyvét a suliba.

Amikor Emő hazaérkezett, ketten mentünk Krisztához, de elkövettük azt a bunkóságot, hogy előtte nem telefonáltunk és így nem is tudott minket fogadni, mert éppen tanított. Az egészet betudtuk egy jó sétának.
Emő kinyomtatott két fotót, amiből kiderült, hogy a Janka éppen úgy néz ki, mint ahogyan én néztem ki hathónapos koromban.
Este Emő salátáját ettük fokhagymás pirítóssal és sajttal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése