2012. szeptember 17., hétfő

Új tanév, új pizza

Reggel fél nyolckor arra ébredtem, hogy Áron még nem indult el a suliba. Emő azt mondta, hogy amikor ő elindult, akkor Áron már fel volt öltözve. Szerintem a kütyüjével vacakolta el az időt. Azokat a kiegészítőket, amiket még pénteken megvettünk, mert kell a suliban, természetesen otthon felejtette és miután reggel minusz ezer fok volt, kabát nélkül indult el. A kütyüt viszont, amit szigorúan tilos bevinni a suliba, azt magával vitte. Nem kellett volna, hogy annyira megbízzak benne, hogy nem ellenőrzöm le minden mozdulatát.
Én csak reggeli után indultam el. Először megvettem a LED-es izzókat, amire Emőt szeretném rábeszélni, majd átmentem az Auchanba a kitisztított hosszúnadrágomért.
A bányában kicsit vacognak az alkalmazottak, ezért kivettem a huzikából az elektromos hőlégfúvót és odaadtam a recepciós lányoknak.
K. Péterrel megbeszéltem holnapra egy munka reggelit.
Átmentem a Budaörsi Tenisz Centrumba, hogy lássam, milyen lehetőségeink lennének Áron tenisz edzését illetően.
Haza felé még beugrottam a TESCO-ba, mert a holnapi pizzához még hiányzott egy-két alapanyag. Mire hazértem, már Emő és Áron is hazaérkezett. Áronon számon kértem, hogy miért vitte be a suliba a HTC-jét, amikor tudta, hogy az tilos. Abban maradtunk, hogy egy hétre el van kobozva a kütyüje és majd csak a jövő héten kapja vissza újra. A pizzatészta gyúrásához mindig fel szoktam használni 3-4 dl yoghurtot, de miután Áron ezt kérdezés nélkül kivette a hűtőből, ezért Emőnek újre le kellett mennie a MATCH-ba megvennie.
Amint megjött a pót yoghurt, hozzákezdtem a dagasztáshoz. Kiestem a gyakorlatból és már nem is emlékeztem pontosan a receptre, de végül csak összejött minden.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése