2012. szeptember 21., péntek

szürke péntek

Reggel csak annyira keltem fel, hogy Áront felébresszem és elindítsam az iskolába. Később egyedül reggeliztem, majd felmentem a Vaterára és vettem egy szilikon tokot a ZTE Skate-re. Már egy ideje azon parázom, hogy egyszer elejtem és úgy járok mint a Csabi, hogy a kijelzőnek összetörik az üvege.
Emő lejött és együtt ebédeltünk, majd indultam a tokért. Tömegközlekedéssel mentem, mert legalább addig is tudom olvasni a Kaszparov könyvet, a tömeg pedig nem zavar.
Elmaradt Emőke zongoraórája, majd fog szólni, amikor pótolják.
Tulajdonképpen csak azért kellett a TESCO-ba mennem, mert Sanyi megígérte, hogy péntek délután félretesz nekem egy kis lazac gerincet. Valóban félre is volt téve, de olyan sok, hogy már akkor tudtam, hogy ennek a felét felviszem Ilihez. Megvettem Áronnak a TESCO-ban az új tornacipőt, mert most abban szeretne járni, de hiába próbáltam 36-ost venni, amikor otthon felpróbálta azt mondta annyira szorítja, hogy vissza kell vinnem.
A lazacot megfeleztem és Áronnal felküldtem, de a másik felét ma már nem volt kedvem előkészíteni fagyasztásra, ezért csak betettük a hűtőbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése