2012. december 16., vasárnap

Budapesti vasárnap

Hosszú lustálkodás után nagy nehezen felkeltem és elkészítettem a reggelit. Möci nem vett részt a tőkehalmáj kínálta ínyenckedésbe, Ő csak vajas pirítóst és lágy tojást evett. Reggeli után Áron felpróbálta a síoverallját (122-1 33 cm), de azt mát kinőtte, mert 145 cm magas. Emő közben pakolászott és 10 óra körül már magunkra is hagyott. Áron bemutatta a füzeteit, a tolltartóját és elővettük a Spatzen Post-okat. Be kellene pótolnom a blogbejegyzéseim elmaradásaimat. Vannak napok, ahova csak emlékeztető szavak vannak bejegyezve, de olyan napok is vannak, ahol még az sincs és amelyek már teljesen a feledésbe merültek. Möci elindított egy nagymosást, azután elhúzott valamerre.
Áronhoz jött V. Attila játszani. Utána Áron meghívta Nóra nagyit, hogy nálunk nézzen meg egy videót, amit az index.hu közölt Vándor Kálmánról, ugyanis ők ketten jól ismerik egymást, valamikor kollégák voltak.
Későn ebédeltünk. A mélyhűtőből vettem elő egy adag székelykáposztát és ahhoz tálaltam még egy rántott csirkecombot.
Amikor nagyi megjött, Áron elindította neki a videót. Később hazaért Möci is. Ha már így összegyűltünk, bekaptunk három felest. Nóra nagyi és Möci Beherovkát, én edig Unicumot.
Miután Nagyi elbúcsúzott, Áron lekísérte őt a buszmegállóig.
Möci elkezdett főzni zöldbab főzeléket csirkepörkölttel és sütött egy tepsi meggyes piskótát. Vacsorára , ami nagyon finomra sikerült, betoppant Csabi is és Panninak is tudott felvinni egy porciót.
Együtt néztük az X-Faktort. Áron Oláh Gergőnek drukkol, én meg Timinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése