2012. december 28., péntek

Második szállítmány smaragdfa mag

Reggel a felkelés után az első dolgom az volt, hogy bekapcsoljam a fűtést Dömsödön. A reggeli készítése csak utána következhetett.
Délelőtt hozzákezdtem a sítáborra csomagoláshoz. A nagy sporttáskába bekerült mindhármunk síruhája és két bukósisak.
Elintéztem Norcikámnak az Internet Bankingot az új kártyájához. Ehhez egy kicsit túl kellett járjak a bank eszén, de ez nem okozott gondot.
Megjött postán a második adag smaragdfa mag. Rögtön felvittem belőle sok szemet Ilinek is, hogy ő is próbálja meg őket elültetni. Ili mondta, hogy a nagyobb siker reményében ő a holt naptár szerinti időben fogja elültetni.
Áron még dél előtt hazaérkezett. Együtt készülődtünk, de egy kis malőr miatt Emő elvesztette a türelmét és ideges lett. Én a csomagolás közepette mondtam ugyan, hogy most lemegyek a nyugger kajáért és utána a Gyógyszertárba, de ez utóbbi információ nem ment át teljes tartalmában. Emő mindenhol keresett, de csak későn esett le nála a tantusz, hogy a Gyógyszertárba is mentem.
Nagy nehezen elindultunk. Mire a TESCO-hoz értünk, bejelentette, hogy most ő mérgében fel fogja vásároltatni velem az egész TESCO-t. Ebből a nagy méregből szerencsére csak 20.000.- lett, de valóban mindent berakott a bevásárló kosárba, amire csak szükségünk lehet. Volt abban grillcsirke, jégsaláta, tigriskenyér, meg minden finomság. Dömsödre érve bepakoltuk a cuccokat, majd rögtön lefűrészeltem 5 mm-t a visszahozott polcdeszkából. Nekiálltunk a nagy vacsorázásnak. Emő a grillcsirke felét javasolta megmelegíteni és ahhoz ettük a különböző savanyúságokat. Vacsora után még Voice of Hungary. Mire lefeküdtünk, már elég későre járt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése