2012. december 5., szerda

Norci és Janka

Reggel Áron és Emő elvonulásukkor úgy hagytak engem tovább aludni, hogy Manna cicát bezárták hozzám a hálószobába, nehogy elfogjon a szeparációs depresszió (magánytól való szorongás). Manna úgy döntött, hogy már eleget aludtam és ha már ő felébredt, akkor ébredjek fel én is és játsszak vele. Nem csak az ágyamon, meg rajtam ugrált, hanem a virágállványon is. Ennek következtében az egyik cserép a földre zuhant és a föld kiszóródott belőle. Tíz óra körül Emőke megszabadított a macsektól.
Délig folytattam a napelem projekt részleteiben való munkát.Ebéd után már kezdtem készülődni Norci és Janka fogadására. Felhúztam az új ágyneműt és a régit betettem a mosógépbe. Emő felhívta Nóra nagyit, hogy pontosítsa, hány órára tud jönni. Nagyi először nem is értette, hogy neki miért kellene hozzánk jönnie. Végül örült a meghívásnak és azt mondta, hogy hat óra körül jön.
Először Áron érkezett meg, az első kérdése az volt, hol vannak a Norciék. Mondtam, hogy csak hat utánra ígérte magát Jankával. Tőle is begyűjtöttem a mosni valót, majd elindítottam a nagymosást. Azután megjött Emő és elkezdte szervezni, hogy ki hol fog aludni. Emőkétől felvitt két matracot, mert engem oda tervezett, hogy a Norcinak és Jankának maradjon meg a nagyágy. Az új diótortának készítettem egy méretére szabott kartondobozt, amiben Norci haza tudja majd vinni a fiúknak. Sorban utána érkezett Nóra nagyi, azzal, hogy mit segíthet. Abban segíthetsz - mondtam -, hogy megiszol velünk egy kupica Beherovkát. Közben feltettem a lazacokat sülni és a hagymás almát párolódni. Hét után már nem győztük Norciékat várni, áthívtuk Emőkét és elkezdtünk enni, inni. Mindenkinek, de Nagyinak különösen ízlett a sült lazac hagymás almával. Már majdnem végeztünk, amikor megjött Norci és Janka. Volt nagy ováció, Janka meg mindenkire röhögött. Norcit alig hagytuk enni. Mindenki kérdésekkel ostromolta. Amikor Nagyi elbúcsúzott, Emőke is elment, Áron pedig lefeküdt, Emő felment, magunkra hagyott, hogy egy kicsit tudjunk beszélgetni.
Később Norciék és készülődtek a lefekvéshez, én meg felmentem Emőhöz és ott aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése